مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:402021-08-01سياسي

55 جنگلبان 24 ساعته؛ حافظان سرمایه های سبز استان سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 55 جنگلبان یا قرق بان مسؤولیت خطیر حفاظت از عرصه های طبیعی استان را به صورت 24 ساعته بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عصر امروز در دیدار ویدئوکنفرانسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با دو تن از جنگلبانان استان به مناسبت نهم مرداد، روز جنگلبان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: تاکنون 21 جنگلبان در کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ جنگلبانان و قرق بانان به نوعی در نوک پیکان حفاظت از منابع طبیعی، جنگل ها، مراتع و جلوگیری قاچاق چوب قرار دارند.

او گفت: 55 جنگلبان یا قرق بان مسؤولیت خطیر حفاظت از عرصه های طبیعی استان را به صورت 24 ساعته بر عهده دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: جنگلبان عزیزمان، آقای نادری در منطقه حسین آباد کالپوش، در راستای حفاظت از این عرصه ها و درگیر شدن با متجاوزان عرصه های طبیعی، مجروح و بستری شد که امروز و به مناسبت روز جنگلبان، طی تماس تصویری با معاون سیاسی استاندار سمنان دیدار خواهد کرد.

لزوم حراست از جنگل ها و عرصه های طبیعی حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم ضمن تبریک روز ملی جنگلبان به تمامی متصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 جنگلبان 24 ساعته؛ حافظان سرمایه های سبز استان سمنان

55 جنگلبان 24 ساعته؛ حافظان سرمایه های سبز استان سمنان