مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-01سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با توطئه های دشمن


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: نیروهای مؤمن، جهادی و انقلابی با دست خالی تحولات بزرگ را در طول انقلاب رقم زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی ناحیه مقاومت این پیروزی بزرگی رقم خورد و مردم استان سمنان در این انتخابات خوب حضور یافتند.

دامغانی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی بسیاری در حوزه امنیتی کرده بود؛ اما دستگاه های امنیتی کشور اقدامات خوبی انجام دادند و یکی از بهترین انتخابات به لحاظ امنیتی رقم خورد و مایه سرافرازی انقلاب و نظام شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات دشمنان سرخورده شدند، افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر در خصوص نارضایتی های آب و برق موج سواری کردند و تیم های مسلحی فرستادند که به فضل الهی خنثی شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هدف از حضور خود در شهرستان شاهرود را دیدار با دوستان و خداقوت به مجموعه این شهرستان دانست و از همه خیران و کارکنان سپاه و بسیج و مسؤولان همراه تشکر کرد.

دامغانی با بیان اینکه بهترین دوران زندگی سازمانی و بیشترین خاطرات را در مکان کانون بسیج جوانان شاهرود داشته است، گفت: این مکان متعلق به شهداست و برکت خود را داشته و اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با توطئه های دشمن

لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با توطئه های دشمن