مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:002021-08-01بين الملل

مقام اطلاعاتی روسیه اظهارات بایدن درباره مشکلات پوتین را مسخره کرد


رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهارات جو بایدن درباره مشکلات پوتین را به تمسخر گرفت و گفت: این گونه تصور می کنم که جن ساکی این گزارش را تهیه کرده نه سازمان اطلاعات آمریکا.

- مقام اطلاعاتی روسیه اظهارات بایدن درباره "مشکلات پوتین" را مسخره کرد رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهارات جو بایدن درباره "مشکلات پوتین" را به تمسخر گرفت و گفت: این گونه تصور می کنم که جن ساکی این گزارش را تهیه کرده نه سازمان اطلاعات آمریکا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه آر تی، سرگیی ناریشکین، رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اظهار کرد: من بار دیگر با احترام از همکارانم در سازمان اطلاعات صحبت خواهم کرد.

اما در عین حال با تمسخر گفت: فرض می کنم تنها این بخش از اظهارات جو بایدن از سوی جن ساکی تهیه شده باشد که به اظهارات و شناخت عمیقش درباره زمینه های مختلف مثل جغرافی، انتقال گاز طبیعی و تکنولوژی های انتخاباتی معروف است.

به نقل از روزنامه نگاران مطبوعاتی کاخ سفید، بایدن مدعی شده بود پوتین می داند که مشکلاتی دارد و این باعث خطرناکتر شدن او می شود.

همانطور که در دفتر مطبوعاتی کاخ سفید بیان شد، بایدن درباره آخرین نشست با پوتین و این واقعیت که رییس جمهوری روسیه فقط سلاح هسته ای و نفت در اختیار دارد صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اطلاعاتی روسیه اظهارات بایدن درباره مشکلات پوتین را مسخره کرد

مقام اطلاعاتی روسیه اظهارات بایدن درباره مشکلات پوتین را مسخره کرد