مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:302021-08-01بين الملل

یک کارشناس مسایل افغانستان: طالبان علیه داعش در افغانستان وارد عمل نمی شود


یک کارشناس مسایل افغانستان اظهار کرد: تمام تلاش ها به این سمت است که هر یک از طرف ها در افغانستان شامل طالبان و دولت مرکزی سهم بیشتری از قدرت داشته باشند نه تمام قدرت.

- یک کارشناس مسایل افغانستان: طالبان علیه داعش در افغانستان وارد عمل نمی شود یک کارشناس مسایل افغانستان اظهار کرد: تمام تلاش ها به این سمت است که هر یک از طرف ها در افغانستان شامل طالبان و دولت مرکزی سهم بیشتری از قدرت داشته باشند نه تمام قدرت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوذر شفیعی در نشست مجازی درباره تحولات افغانستان که عصر روز یکشنبه برگزار شد درباره نگاه مردم افغانستان به حوادث چند ماه اخیر گفت: هر چه از سال 2001 به این سو حرکت کردیم میزان نگرانی مردم از حکومت موجود افزایش یافته است، یعنی در برخی نظرسنجی ها از مردم سوال می شود که مسیر حکومت را چطور می بینید؟ و نزدیک به 58 درصد گفتند درست نمی دانیم و بعد پرسیدند که چرا درست نمی دانید و پاسخ دادند، چون فساد و رانت در این حکومت بالاست و انگیزه برای صلح و توسعه کم است.

گویی دولتی که مورد انتظار مردم بوده است نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند، از این رو این ها علایمی است که دولت از بنیاد های قوی حمایت مردمی هم در شرایط فعلی برخوردار نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مسایل افغانستان: طالبان علیه داعش در افغانستان وارد عمل نمی شود

یک کارشناس مسایل افغانستان: طالبان علیه داعش در افغانستان وارد عمل نمی شود