مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-01ورزشي

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح شد


زمین ورزش های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت با حضور جمعی از مسئولان در سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زمین ورزش های ساحلی بهاران، گذر ورزش و تندرستی پارک پیشکسوت، پارک دو هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر و کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در سنندج افتتاح شد.

 زمین ورزش های ساحلی بهاران در مساحت یک هزار مترمربع مخصوص ورزش های ساحلی از جمله فوتبال، والیبال و هندبال است و در کنار آن نیز مکانی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده که ظرفیت گنجایش 80 خودرو را دارد.

گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج از دیگر پروژه هایی بود که عصر امروز در سنندج افتتاح شد، این گذر ورزشی شامل زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

پارک به سبک باغ ایرانی در آبیدر سنندج نیز به بهره برداری رسید، این بوستان نخستین باغ ایرانی براساس پارامترهای باغ ایرانی بوده که به منظور توسعه سرانه فضای سبز و جذب فرصت های گردشگری در زمینی به مساحت 2 هکتار در مجاورت پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح شد

چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی در سنندج افتتاح شد