مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-01سياسي

سالانه 1000 کیلومتر به وسعت بزرگراه های کشور اضافه شده است


در دولت دوازدهم سالانه 1000 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شده که به معنای احداث روزانه 4 کیلومتر بزرگراه است.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت دوازدهم سالانه 1000 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شده که به معنای احداث روزانه 4 کیلومتر بزرگراه است.

محمد اسلامی عصر امروز (یکشنبه-10 مرداد ماه) در مراسم افتتاح بخش پایانی پروژه ملی آزادراه شهید سردار حجازی (کنارگذر شرق اصفهان در حدفاصل پل فرودگاه تا پل نایین)، اظهار کرد: کنارگذر شرق اصفهان با کار شبانه روزی امروز بعد از بیش از دو دهه آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه نبود منابع و شرایط خاص در برابر اراده افراد ذلیل و ناتوان است، افزود: در مدت یک سال و نیم حدود 40 درصد این پروژه پیشرفت داشته است، در حالیکه این پروژه در یک دوره 20 ساله در یک حرکت افتان و خیزان به کار خود ادامه می داد و امروز عملکرد یک سال و نیم گذشته برای فعالان و تلاشگران آن خداقوت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی یکی از اعمال صالح را ساخت و احداث راه برای مردم توصیف کرد و گفت: عزت و شرف ما در گرو خدمت به مردم است.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی همواره به زندگی مردم به طور مستقیم متصل بوده و یک وزارتخانه شبانه روزی است، تاکید کرد: به همین دلیل گسترش و توسعه زیرساخت های حمل و نقل برای این وزارتخانه مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 1000 کیلومتر به وسعت بزرگراه های کشور اضافه شده است

سالانه 1000 کیلومتر به وسعت بزرگراه های کشور اضافه شده است