مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-01ورزشي

دید و بازدید مدیران از رسانه ها در هفته خبرنگار انجام نمی شود


قزوین_معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین مطرح کرد: با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا و لزوم حفظ سلامت اصحاب رسانه، دید و بازدید از رسانه ها ممنوع و تقدیر از آنها توسط روابط عمومی انجام می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید گفت که مراسمات مانند سال گذشته در فضای باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مدت حداکثر دوساعت برگزار می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اذعان کرد: توزیع نذورات گرم در هیئات ممنوع بوده و هیئات می توانند نذورات خود را به صورت اقلام غذایی خشک و با بسته بندی بین نیازمندان توزیع کنند.

وی گفت: تبلیغات اسلامی به عنوان متولی مراسمات مذهبی است و ما از آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان می خواهیم با در اختیار قرار دادن مدارس و فضاهای باز در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسمات همراهی لازم را داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اهدای هزینه برای جبران هزینه های نمایشگاه بین المللی به عنوان مرکز واکسیناسیون عنوان کرد: برای فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب تذکرات لسانی، اکیپ هایی با عنوان سفیران و امران سلامت به همت هلال احمر، بسیج و آموزش و پرورش تشکیل می شود.

ا مسئول ابراز کرد: با توجه به افزایش میزان بیماران بستری ناچاریم از قرنطینه ی خانگی استفاده کنیم که در این میان همراهی هلال احمر، علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید و بازدید مدیران از رسانه ها در هفته خبرنگار انجام نمی شود

دید و بازدید مدیران از رسانه ها در هفته خبرنگار انجام نمی شود