مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-01اقتصادي

افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی سپاه شاهرود+ تصاویر


بیش از 30 پروژه عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، بیش از 30 پروژه عمرانی ناحیه مقاومت به صورت متمرکز در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

25 ساختمان پایگاه بسیج خواهران و برداران، محوطه سازی و بهسازی کانون جوانان بسیج، فروشگاه خدمات کارکنان سپاه ناحیه، دیوارکشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، حسینیه علویون حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) و درمانگاه خیریه شهدای روستای اردیان شاهرود با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در این آیین از خدمات و زحمات بسیجیان دست اندرکار و خیران نیک اندیش این پروژه ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و در ادامه این مراسم فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و تعدادی از مسؤولان از این پروژه ها بازدید و آنها را رسماً افتتاح کردند.

افتتاح 8 پروژه سپاه شاهرود با اعتبار 40 میلیارد ریال فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در آیین افتتاح پروژه های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این پروژه ها به همت بسیجیان اجرا شده و از زحمات آنان تقدیر و تشکر دارم، اظهار کرد: سه میلیارد تومان بابت اجرای پروژه ها هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی سپاه شاهرود+ تصاویر

افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی سپاه شاهرود+ تصاویر