مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-01بين الملل

وزارت خارجه: طرح اتهامات واهی بحرین علیه چند بانک ایرانی فاقد وجاهت قانونی است


فرآیند قضایی طی شده در محاکم بحرین علیه بانک مرکزی و اشخاص و بانک های ایرانی آن قدر مخدوش است که ما غیر از برخی منابع رسانه ای، هیچ منبع رسمی و موثقی جهت اطلاع از جزییات پرونده ها نداریم.

- فرآیند قضایی طی شده در محاکم بحرین علیه بانک مرکزی و اشخاص و بانک های ایرانی آن قدر مخدوش است که ما غیر از برخی منابع رسانه ای، هیچ منبع رسمی و موثقی جهت اطلاع از جزییات پرونده ها نداریم.

بنابراین هرگونه اعلام نظر در این خصوص بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها صورت می گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام دادگاه عالی کیفری بحرین علیه بانک مرکزی و چند بانک دیگر کشورمان جریمه آنها به اتهامات واهی گفت: طرح این اتهامات کیفری واهی و رسیدگی به آنها و صدور رأی در این پرونده ها از نظر ایران فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید خطیب زاده در پاسخ به سئوالی درباره اقدام دادگاه عالی کیفری بحرین علیه بانک مرکزی و چند بانک دیگر کشورمان و جریمه آنها به اتهامات واهی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قویاً اقدمات نسبت داده شده به بانک مرکزی و بانک های ایرانی در بحرین را رد می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: فرآیند قضایی طی شده در محاکم بحرین علیه بانک مرکزی و اشخاص و بانک های ایرانی آن قدر مخدوش است که ما غیر از برخی منابع رسانه ای، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه: طرح اتهامات واهی بحرین علیه چند بانک ایرانی فاقد وجاهت قانونی است

وزارت خارجه: طرح اتهامات واهی بحرین علیه چند بانک ایرانی فاقد وجاهت قانونی است