مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-01اقتصادي

انعقاد 12 قرارداد نمادین نشانه ای از رویکرد به ساخت داخل است


قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: کسب دانش فنی حمل ونقل انبوه بر و ورود به سند ثبت اختراع و حق امتیاز اندیشه توسط دانش بنیان ها در این حوزه نیاز امروز کشور است.

- ، مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران در رویداد تبادل فناوری در حوزه حمل و نقل نوین که امروز به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، افزود: پرداختن به موضوع حمل و نقل عمومی با توجه به شرایط خاص حمل ون قل انبوه بر پیچیده است.

وی تصریح کرد: حمل و نقل انبوه بر در کشور تاکنون وارداتی بوده است و کسی باور نمی کرد که روزی به این باور برسیم که پروژه قطار ملی را با تکیه بر توان متخصصان کشور تعریف و اجرایی کنیم.

رستمی با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این زمینه تاکنون اقدام به برگزاری سه دوره نمایشگاه ساخت داخل کرده که طی آن بیش از 150 قطعه به دست متخصصان داخلی تولید و عرضه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت داخل گام مهمی در تأمین قطعات حمل و نقل بوده است.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: تأمین و تهیه قطعات فناورانه این صنعت یکی از چالش های کشور است که اعمال تحریم ها باعث شد که این نیاز بیشتر احساس شود و به سمت استفاده از توان داخلی برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 12 قرارداد نمادین نشانه ای از رویکرد به ساخت داخل است

انعقاد 12 قرارداد نمادین نشانه ای از رویکرد به ساخت داخل است