مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-01اقتصادي

دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی افتتاح شد


با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، یک درمانگاه و یک پلی کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان های زرندیه و اراک افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مرکزی با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، یک درمانگاه و یک پلی کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان های زرندیه و اراک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلی کلینیک تخصصی اراک در زمینی به مساحت 4620 مترمربع در 4 طبقه با 20 درمانگاه تخصصی و 4 درمانگاه عمومی به بهره برداری رسید.

این پلی کلینیک متشکل از بخش های اتاق غدد، تست ورزش، نوار قلب، معاینه قلب و اکو، داخلی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، مامایی و زنان، آموزش مادران باردار و کلینیک ارتقاء سلامت، اتاق شیردهی، اطفال، واکسیناسیون، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادراری، جراحی عمومی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، چشم پزشکی، عفونی و اتاق پزشک عمومی، واحد تزریقات، واحد فیزیوتراپی و واحد داروخانه است.

این پروژه ظرف 21 ماه و با مبلغ 37 میلیارد تومان تکمیل و آماده شده است.

درمانگاه زرندیه نیز در زمینی به مساحت حدودا چهار هزار مربع با زیر بنای 2800 متر در دو طبقه به عنوان اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان زرندیه احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی افتتاح شد

دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی افتتاح شد