مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-01ورزشي

نتایج کاروان ایران در روز نهم/ شوک بزرگ والیبال و کورسوی امید به یک فرنگی کار


نهمین روز از رقابتهای المپیک توکیو با شروع بد کار فرنگی کاران ایران و شکست سخت والیبال کشورمان برابر ژاپن میزبان و از دست دادن شانس صعود به دور بعد پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نهمین روز از سی و دومین دوره بازی های المپیک امروز یکشنبه دهم مردادماه در توکیوی ژاپن با آغاز رقابت های کشتی فرنگی و حضور دو نماینده کشورمان و شکست والیبال در آخرین مسابقه مرحله گروهی برای ایران دنبال شد.

شروع نه چندان دلچسب فرنگی کاران پیکارهای کشتی فرنگی بازی های المپیک از صبح امروز در توکیو آغاز شد که طی آن مدعیان اوزان 60 و 130 کیلوگرم کشورمان میدان رفتند.

امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم در دور نخست، مین سئوک کیم از کره جنوبی را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و در دور دوم به مصاف لوپز یکی از پرافتخارترین کشتی گیران جهان و دارنده مدال قهرمانی جهان و المپیک از کوبا رفت.

میرزازاده در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد.

با راهیابی لوپز افسانه ای در این وزن میرزازاده هم راهی جدول شانس مجدد شد تا فردا برای راهیابی به دیدار رده بندی و کسب شانس مدال به مسابقه خود ادامه دهد.

میرزازاده در گروه شانس مجدد ابتدا مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل رضا کایالپ دارنده مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کاروان ایران در روز نهم/ شوک بزرگ والیبال و کورسوی امید به یک فرنگی کار

نتایج کاروان ایران در روز نهم/ شوک بزرگ والیبال و کورسوی امید به یک فرنگی کار