مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-01بين الملل

سیسی قانون اخراج اعضای اخوان المسلمین را امضا کرد


رییس جمهوری مصر قانون اخراج بدون مجازات انضباطی عناصر تروریستی را امضا کرد که بیشتر مشمول اعضای گروه اخوان المسلمین مشغول در بخش های اداری کشور می شود.

- رییس جمهوری مصر قانون اخراج بدون مجازات انضباطی "عناصر تروریستی" را امضا کرد که بیشتر مشمول اعضای گروه اخوان المسلمین مشغول در بخش های اداری کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العین الاخباریه، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر با اصلاح برخی مفاد قانون شماره 10 سال 1972 در مورد اخراج بدون مجازات انضباطی و نیز قانون خدمت مدنی موافقت کرد.

براساس این اصلاحات، کارکنان نهادهایی که در اصلاحیه ها آمده است در مواردی نظیر ارتکاب تخلف سنگین و خسارت زدن به منافع اقتصادی و عمومی کشور یا وجود شواهد جدی مبنی بر آسیب رساندن به امنیت ملی کشور به طریق مجازات انضباطی اخراج می شوند.

همچنین براساس این قانون وجود نام کارمند در لیست تروریستی یا از بین رفتن اعتماد و اعتبار در شغلی که دارد یک دلیل محکمه پسند برای اخراج تلقی می شود.

قانون اخراج بدون مجازات انضباطی پیش از موافقت رییس جمهوری در پارلمان مصر تصویب شده بود.

اخیرا درخواست ها برای اخراج اعضای گروه اخوان المسلمین از نهادهای مصر در پی نفوذ این گروه و نقشش در اقدامات خرابکارانه افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی قانون اخراج اعضای اخوان المسلمین را امضا کرد

سیسی قانون اخراج اعضای اخوان المسلمین را امضا کرد