مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-01پزشكي

سیر صعودی واکسیناسیون کرونا در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خوشبختانه سیر واکسیناسیون با مشارکت سپاه و دیگر مجموعه ها سیر صعودی به خود گرفته، گفت: لازم است همه دستگاه های اجرایی به شتاب واکسیناسیون در استان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز شورای قضایی گیلان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

 ارسلان سالاری در این نشست با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از 80 درصد پیشین به حدود 40 درصد رسیده که این بسیار نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تملک اراضی گیلان توسط غیربومی ها افزود: این مسئله موجب شده تا ما همیشه شاهد حضور بی سابقه مسافران و گردشگران به گیلان باشیم که نمونه آن حضور پنج میلیون نفر مسافر در ایام نوروز در این استان بود.

وی با اشاره به افزایش تخت های بستری و  ICU در استان گفت: علیرغم توسعه زیرساخت های درمانی، تخت های بستری بیمارستان ها در حال پر شدن هستند.

سالاری با اشاره به اجرای سند ملی واکسیناسیون بهداشت و درمان استان اظهار کرد: دستگاه قضا همیشه همراه و یاور دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و حامی عملکردهای آن نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی واکسیناسیون کرونا در گیلان

سیر صعودی واکسیناسیون کرونا در گیلان