مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-01سياسي

احداث مرکز «ایران درمانی» به ارزش 350 میلیون یورو در جنگ اقتصادی


رییس سازمان انرژی اتمی کشور از احداث مرکز توسعه و تولید رادیوداروهای ایرانی به ارزش 350 میلیون یورو در جنگ اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در آیین بهره برداری از طرح های وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور و سازمان تأمین اجتماعی که عصر امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، برگزار شد، در سخنانی، گفت: جناب آقای رییس جمهور، امروز و در واپسین روزهای دولت های یازدهم و دوازدهم، افتخار دارم در این مجال کوتاه، مروری بر دستاوردهای صنعت هسته ای در 8 سال اخیر که حاصل تلاش پرسنل افتخارآفرین سازمان انرژی اتمی است، را داشته باشم.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال از سال 97 و در پی خروج یک طرفه دولت آمریکا از برجام، حفظ توان هسته ای کشور در همه زمینه ها آشکار گردید که سازمان انرژی اتمی، حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: از سوی دیگر، سازمان انرژی اتمی ایران علاوه بر انجام پروژه های زیربنایی و عظیمی مانند توسعه چرخه سوخت کشور، توسعه نیروگاه های اتمی را با آغاز احداث واحدهای 2 و 3 بوشهر به ارزش 10 میلیارد دلار از منابع مالی دولتی و نیز پروژه های بزرگی مانند مرکز توسعه و تولید رادیوداروهای ایرانی، ایران درمانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مرکز «ایران درمانی» به ارزش 350 میلیون یورو در جنگ اقتصادی

احداث مرکز «ایران درمانی» به ارزش 350 میلیون یورو در جنگ اقتصادی