مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-01سياسي

ضرورت تقویت و گسترش روحیه نوع دوستی در جامعه


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید در جهت تقویت و گسترش روحیه نوع دوستی در جامعه اهتمام شود، گفت: این مهم در کنار نگاه نوع دوستی که سلامت اجتماعی و سلامت روحی را رقم می زند که اعتقادم این بوده این مهم با کار فرهنگی و بهره گیری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم 9 مرداد چهل و هفتمین سالروز بخش جزیی درگیر از ذهن ما درگیر حوزه سلامت بود ولی الان بخش عمده ای از اذهان درگیر حوزه سلامت شده است.

وی افزود: در شرایط کرونایی مشکلاتی هم برای بیماران کرونایی و هم برای سایر بیماران باتوجه به محدودیت در پذیرش بیماران به وجود آمد درحالی که همه می دانیم اگر درحوزه درمان کار درمان را به فردا بسپاریم،  برای نظام سلامت و هم برای افراد پرهزینه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نقش دستگاه های فرهنگی و تبلیغی و رسانه ها در حوزه سلامت بیش از سایر دستگاه ها است، خاطرنشان کرد: هر میزان به تجهیزات در حوزه سلامت کمک کنیم به درمان کمک خواهیم کرد.

این مسؤول با اشاره به وجود ضعف در حوزه بهداشت، تصریح کرد: اهدای خون ایجاد فرصت برای درمان نه خود درمان است که در حوزه سلامت نقش مهمی در حوزه سلامت، درمان و ایجاد فرصت برای درمان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت و گسترش روحیه نوع دوستی در جامعه

ضرورت تقویت و گسترش روحیه نوع دوستی در جامعه