مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-01سياسي

معرفی رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی به قوه قضاییه


افرادی که در معابر عمومی ماسک نمی زنند، تجمع کنندگان و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را نمی کنند، پس از اخذ تست کرونا به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: افرادی که در معابر عمومی ماسک نمی زنند، تجمع کنندگان و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را نمی کنند، پس از اخذ تست کرونا به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (10 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه طبق گفته معاون وزارت بهداشت، متاسفانه استان زنجان پایین ترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، با همکاری نیروی انتظامی و بسیج باید از افرادی که در معابر عمومی ماسک نمی زنند، تست کرونا بگیرند و در صورت مثبت شدن تست، بلافاصله وی را قرنطینه کرده و اسامی این افراد به قوه قضاییه معرفی شود.

وی با بیان اینکه افراد بالای 70 سال که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه نکرده اند بدانند درگیر و گرفتار بیماری کرونا خواهند شد، افزود: در صورت ابتلا به کرونا این افراد خود مسئول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی به قوه قضاییه

معرفی رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی به قوه قضاییه