مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-01پزشكي

طغیان کرونا در فسا/درخواست تعطیلی عمومی


رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به طغیان بسیار گسترده و افزایش چشمگیر بیماران سرپایی و بستری و نگرانی از تداوم وضع موجود و نبود ظرفیت لازم برای بستری بیماران جدید، - درخواست اعلام وضعیت اضطراری و تعطیلی 10 روزه برای این شهرستان را ارائه کرد.

علی اصغر خالقی با ابراز نگرانی از کاهش سن فوت شدگان بر اثر کرونا در این شهرستان، از فوت 4 بیمار فسایی مبتلا به کرونا و شناسایی 82 بیمار جدید تنها در روز گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، خالقی، با بیان اینکه روز گذشته سن فوت شدگان از کرونا بین 44 تا 81 سال بوده است، افزود: ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده و سایر بخش ها و تخت های بیمارستان های فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

خالقی با یادآوری اینکه آمار متوفیان شهرستان فسا از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون به 262 نفر رسیده است، تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را 16 هزار و 287 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته 15 هزار و 632 نفر بوده است.

او از فرماندار ویژه شهرستان فسا درخواست کرد تا با اعلام وضعیت فوق العاده و اضطراری، تعطیلی عمومی 10 روزه را اجرایی کند و گفت: پیشنهاد می شود که تمام ادارات و سازمان ها به جز بخش خدمات اضطراری و تمام صنوف به جز تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در فسا/درخواست تعطیلی عمومی

طغیان کرونا در فسا/درخواست تعطیلی عمومی