مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-01سياسي

پاسداشت تلاش های سرور رجایی در برنامه تلویزیونی «بیکران»


«بیکران» در پنجمین قسمت از ویژه برنامه های خود تلاش ها و مجاهدت های محمد سرور رجایی، فعال فرهنگی انقلاب اسلامی را پاس خواهد داشت.

- بیکران در پنجمین قسمت از ویژه برنامه های خود تلاش ها و مجاهدت های محمد سرور رجایی، فعال فرهنگی انقلاب اسلامی را پاس خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تلویزیونی بیکران به سردبیری علیرضا معادی، امشب (یکشنبه دهم مرداد ماه) تلاش ها و مجاهدت های محمد سرور رجایی، فعال فرهنگی انقلاب اسلامی را پاس خواهد داشت.

در این برنامه مهمانانی همچون وحید جلیلی(روزنامه نگار، فعال فرهنگی و سیاسی) ، محمدحسین بدری(روزنامه نگار و نویسنده) و کاظم کاظمی(شاعر و نویسنده افغانستانی) حضور دارند.

بیکران امشب (یکشنبه دهم مرداد ماه) از ساعت 19 الی 20 به روی آنتن خواهد رفت.

محمدسرور رجایی، متولد 1348 کابل بود.

وی از سال 1373 به ایران مهاجرت کرده و مدیریت خانه ادبیات افغانستان و مدیریت دفتر شعر و داستان افغانستان در حوزه هنری را برعهده گرفت.

ازجمله آثار او می توان به در آغوش قلب ها: اشعار و خاطرات مردم افغانستان درباره امام خمینی ، از دشت لیلی تا جزیره مجنون ، ماموریت خدا: هفت روایت از احمدرضا سعیدی، شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان ، گرگ های مهربان کوه تخت: داستانی از افغانستان و سفیدتر از آفتاب: گزیده ی شعرهای حیدری وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت تلاش های سرور رجایی در برنامه تلویزیونی «بیکران»

پاسداشت تلاش های سرور رجایی در برنامه تلویزیونی «بیکران»