مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-01سياسي

سردار شاکرمی: طرح مهارت آموزی سربازان در حین خدمت با جدیت دنبال می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال سربازان پس از اتمام خدمت سربازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح سپاه امیرالمومنین(ع) تشکیل و آموزش مهارت های مختلف به سربازان در اوقات فراغت آنان با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه در اداره فنی و حرفه ای شهر ایلام بازدید کرد.

سردار شاکرمی در حاشیه این بازدید گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال سربازان پس از اتمام خدمت مقدس سربازی؛ قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح سپاه امیرالمومنین(ع) تشکیل شده و آموزش مهارت های مختلف به سربازان در اوقات فراغت آنان، با استفاده از ظرفیت های داخلی سپاه و همچنین استفاده از امکانات ادارات و دستگاه های مرتبط با جدیت دنبال می شود.

 وی افزود: از آغاز طرح مهارت آموزی سربازان تاکنون به تعداد 2360 نفر از سربازان وظیفه در حوزه فنی و حرفه ای آموزش هایی از قبیل جوشکاری، مکانیک خودرو، برق ، HSE، تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی، در حوزه کشاورزی آموزش هایی از قبیل زنبورداری، پرورش قارچ و گیاهان دارویی، پرورش ماهی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شاکرمی: طرح مهارت آموزی سربازان در حین خدمت با جدیت دنبال می شود

سردار شاکرمی: طرح مهارت آموزی سربازان در حین خدمت با جدیت دنبال می شود