مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-01سياسي

آغاز آیین افتتاحیه هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا


هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا با حضور علی باقر زاده قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و ‏مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرا صبح امروز در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت آغاز به کار کرد.

- ، حجت الاسلام حامد تقدیری رییس سازمان مدارس صدرا با اعلام این خبر گفت: هدف عمومی این اجلاس ها ‏که هر ساله در تابستان برگزار می شود توانمند سازی و انسجام بخشی به برنامه ها و فعالیت های سال آینده ‏تحصیلی مدارس است و در این نشست ها مدیران در کنار یکدیگر از تجارب و چالش هایشان می گویند و ‏خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند.

‏ ‏ ‏ وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی در دو سال تحصیلی گذشته گفت: از آنجایی که دانش آموزان در دوران ‏کرونا و به تبعیت از آموزش های مجازی دچار آسیب ها و مشکلات آموزشی و تربیتی شدند این اجلاس سه ‏روزه تلاش می کند تا با تحلیل و مسئله شناسی این آسیب ها، کارگاه های آموزشی متعددی برای مدیران ‏برگزار کند.

همچنین این اجلاس فرصت مناسبی را ایجاد می کند تا مدیران مدارس علاوه بر انتقال تجربه در ‏این خصوص، به هماهنگی های لازم برای سال تحصیل جدید دست یابند.

‏ حجت الاسلام تقدیری با بیان اینکه این سازمان کار خود را 18 سال پیش با تاسیس 50 مدرسه در مقطع ‏متوسطه دوم در سراسر کشور آغاز کرد گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آیین افتتاحیه هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا

آغاز آیین افتتاحیه هجدهمین اجلاس سراسری سازمان مدارس صدرا