مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-01پزشكي

مهری با نشاط با واکسیناسیون فرهنگیان اصفهان تا نیمه مرداد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه تا امروز حدود 4 هزار نفر از فرهنگیان استان علیه کرونا واکسینه شده اند، گفت: امیدواریم تا پایان شهریور همکاری نداشته باشیم که واکسن نزده باشد و بتوانیم مهرماه با نشاطی آغاز کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه تا امروز حدود 4 هزار نفر از فرهنگیان استان علیه کرونا واکسینه شده اند، گفت: امیدواریم تا پایان شهریور همکاری نداشته باشیم که واکسن نزده باشد و بتوانیم مهرماه با نشاطی آغاز کنیم.

محمد اعتدادی در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون فرهنگیان اصفهان که امروز (یکشنبه-10 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش و براساس سند ملی واکسیناسیون مقرر شد در مردادماه واکسیناسیون فرهنگیان در سراسر کشور انجام شود.

در این راستا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه مراکزی جهت واکسیناسیون فرهنگیان آماده کردیم که امروز هم دو مرکز تجمیعی در شهر اصفهان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون در سراسر استان از دهم مردادماه فعال شده، گفت: واکسیناسیون همکاران فرهنگی در سراسر استان در مراکزی که از قبل پیش بینی شده و متعلق به آموزش و پرورش و یا مراکز بهداشت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهری با نشاط با واکسیناسیون فرهنگیان اصفهان تا نیمه مرداد

مهری با نشاط با واکسیناسیون فرهنگیان اصفهان تا نیمه مرداد