مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-01حوادث

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در کرج


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای در عملیات کارآگاهان پایگاه دوم این پلیس و اعتراف آنان به 20 فقره سرقت موبایل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی چندین فقره موبایل قاپی در نقاط مرکزی شهر کرج که در همه این موارد مال باختگان عنوان کرده بودند سارقان 2 راکب یک دستگاه موتورسیکلت بودند که بعد از سرقت به سرعت متواری می شدند، موضوع با حساسیت ویژه از سوی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل های کارشناسی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت 2 نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان در یکی از مناطق کرج دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 20 فقره موبایل قاپی در شهر کرج اقرار و عنوان کردند سوژه های خود را عمدتاً از میان افرادی که داخل خودروها نشسته و شیشه خودرو را پایین آورده بودند انتخاب و پس از سرقت موبایل آنان، از محل متواری می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در کرج

دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در کرج