مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-01اجتماعي

رگبار باران و باد شدید در برخی شهرها/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز کشور


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خصوصا زابل و شرق خراسان جنوبی و در بخش هایی از مرکز کشور، جنوب تهران، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خصوصا زابل و شرق خراسان جنوبی و همچنین در بخش هایی از مرکز کشور، جنوب تهران، جنوب سمنان، شمال اصفهان و استان مرکزی و قم وزش باد شدید و خیزش گرد و  خاک داریم که موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

  وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در استان های قزوین، البرز، تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

  معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده 11 مرداد این شرایط جوی در برخی نقاط استان های اصفهان، فارس همچنین غرب یزد و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی حاکم است.

  اصغری گفت: در روزهای 12 و 13 مرداد در استان های قزوین، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و همچنین شمال فارس، شمال غرب کشور و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی و ارتفاعات البرز در استان های مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران و باد شدید در برخی شهرها/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز کشور

رگبار باران و باد شدید در برخی شهرها/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز کشور