مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-01سياسي

پذیرش جدید DBA و MBA دانشگاه تهران


آخرین مرحله پذیرش دوره های یکساله مدیریت کسب و کار MBA و دوره های یکساله مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA در فصل تابستان انجام خواهد شد و متقاضیان با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری در دانشکده فنی دانشگاه تهران پذیرش خواهند شد.

- آخرین مرحله پذیرش دوره DBA و MBA دانشگاه تهران در تابستان دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA با هدف توسعه مهارت های مدیریت بهینه کسب و کار در کشور برگزار می شوند و طیف وسیعی از متخصصانی که به مباحثی همچون کارآفرینی، توسعه بازار، توسعه مدل های کسب و کار، رهبری کسب و کار و بهینه سازی کسب و کار علاقه مند هستند در این دوره ها شرکت می نمایند.

دوره های MBA و DBA بصورت مباحث بین رشته ای شناخته شده و مخاطبان از رشته ها و زمینه های کاری مختلف می توانند در این دوره ها حضور یابند.

مرکز آموز ش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را برگزار خواهد نمود که علاقه مندان به توسعه مهارت های مدیریتی می توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

مقرر است درپایان این دوره ها، دانش پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش جدید DBA و MBA دانشگاه تهران

پذیرش جدید DBA و MBA دانشگاه تهران