مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-01ورزشي

چمن مصنوعی در بازی های لیگ برتر ایران ممنوع شد


سازمان لیگ فوتبال ایران به دو باشگاه لیگ برتری در رابطه با استفاده نکردن از چمن مصنوعی در فصل آینده تذکر داده و در عین حال با درخواست دو باشگاه دیگر لیگ برتری که اعلام کرده بودند قصد دارند چمن ورزشگاه خود را به مصنوعی تغییر دهند، مخالفت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به تازگی سازمان لیگ فوتبال ایران تذکرات لازم را در قالب نامه به دو باشگاه مس رفسنجان و نساجی مازندران به منظور استفاده نکردن از چمن مصنوعی در مسابقات لیگ برتر ارائه کرده است.

هم چنین دو باشگاه دیگر لیگ برتری نیز که داوطلب شده و پیشنهاد کرده بودند تا چمن ورزشگاه خود را به چمن مصنوعی تغییر دهند، از سوی سازمان لیگ با مخالفت مواجه شده اند و در این راستا ممانعت به عمل آمده است.

در این زمینه اما در حال حاضر تصمیم قطعی از سوی سازمان لیگ اتخاذ نشده و ابلاغ و صورتجلسه ای از سوی هیات رییسه سازمان لیگ صادر نشده است و صرفا با وجود مصوبه این هیات رییسه می تواند در این راستا برخورد قانونی و محکم کرد، بنابراین تاکنون در این رابطه از سوی مسوولان سازمان لیگ ایستادگی به عمل آمده و تذکرات و وعده های لازم به منظور انجام تعاملات داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمن مصنوعی در بازی های لیگ برتر ایران ممنوع شد

چمن مصنوعی در بازی های لیگ برتر ایران ممنوع شد