مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-01سياسي

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع شرایط کرونایی است


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه برنامه ریزی ها برای آمادگی در برابر هر تصمیم است و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع شرایط کرونایی و دستورالعمل های بهداشتی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه برنامه ریزی ها برای آمادگی در برابر هر تصمیم است و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع شرایط کرونایی و دستورالعمل های بهداشتی است.

ناصر خوش خبر، امروز یکشنبه 10 مرداد در نخستین نشست ستاد اربعین استان خراسان جنوبی در سال جاری افزود: سال گذشته از برگزاری مراسم اربعین به دلیل شیوع ویروس کرونا محروم شدیم و امسال نیز هنوز وضعیت مشخص نیست و تصمیمات نهایی درخصوص برگزاری یا برگزار نشدن مراسم اربعین در سطح کشور اتخاذ خواهد شد.

به گزرارش ایسنا، وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، برای سفر اربعین امسال سه پیش فرض تعریف شده است و بر همین اساس برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر شرایط عادی شود، امکان حضور همه زائران فراهم می شود و مشتاقان می توانند در این سفر معنوی شرکت کنند.

وی افزود: ممکن است محدودیت هایی برای اعزام زائران اعمال شود و در همین راستا سهمیه هایی را برای استان ها تعیین کنند که اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع شرایط کرونایی است

برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تابع شرایط کرونایی است