مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-01سياسي

مهارت های زندگی توسط گروه های جهادی به بانوان زنجانی ارائه شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعال تر شدن گروه های جهادی بانوان برای ارائه آموزش در زمینه مهارت های زندگی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در دیدار با جهادگران استان در محل دفتر امام جمعه زنجان، بر لزوم تقویت فعالیت جهاد گران استان در بخش های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم باعث توسعه استان می شود.

وی بر لزوم ضرورت توجه به مباحث آموزش و ترویج از سوی گروه های جهادی در استان تاکید کرد و گفت: باید به کشاورزان آموزش های علمی ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعال تر شدن گروه های جهادی بانوان برای ارائه آموزش های لازم به بانوان روستایی ضروری است و باید مهارت های زندگی به بانوان از سوی گروه های جهادی ارائه شود.

خاتمی بر لزوم راه اندازی صندوق های قرض الحسنه تاکید کرد و ابراز داشت: راه اندازی ابن صندوق بسیار حساس بوده و باید مراقبت های لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی با رأی خوبی به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند، گفت: خدمات انقلابی و نهضتی رییسی در دو سال و نیم حضور در قوه قضاییه بسیار مؤثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: طی یک سال گذشته دو هزار خانه محروم در استان زنجان ساخته شده و سه هزار و 535 خانه محرومین در استان نوسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت های زندگی توسط گروه های جهادی به بانوان زنجانی ارائه شود

مهارت های زندگی توسط گروه های جهادی به بانوان زنجانی ارائه شود