مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-01اقتصادي

55 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در زنجان پرداخت شده است


معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان یک هزار و 54 گروه جهادی وجود دارد،گفت: از سال 90 تاکنون حدود 55 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

- ، سرهنگ عباس بابایی ظهر یکشنبه در دیدار با گروه های جهادی در محل دفتر امام جمعه زنجان، به فعالیت های بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی با الویت روستاها و مناطق محروم و ایجاد اشتغال است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان یک هزار و 54 گروه جهادی وجود دارد که از این تعداد 551 گروه جهادی مرتبط با مساجد و محلات، 278 گروه جهادی بانوان، 84 گروه دانش آموزی و دانشجویی و 140 گروه اقشار جهادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه این تعداد گروه جهادی در بخش های مختلف در بحث محرومیت زدایی فعالیت می کنند، گفت: طرح های کوتاه مدت و زودبازده و فعالیت های گسترده و عام المنفعه در هشت عرصه بسیج سازندگی و بیشتر از 300 مورد فعالیت می کنند.

بابایی تاکید کرد: ساخت خانه های محرومان و طرح های آبخوان داری، احیا قنات ها و تعمیر مدارس و ویزیت بیماران در مناطق محروم و واکسیناسیون از جمله خدمات جهادگران استان است.

وی افزود: از سال 90 تاکنون حدود 55 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده و برای بیش از پنج هزار نفر اشتغالزایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در زنجان پرداخت شده است

55 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در زنجان پرداخت شده است