مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-01ورزشي

شیوع بی سابقه کرونا در ژاپن و نارضایتی ها از برگزاری مسابقات المپیک


برگزارکنندگان رقابت ها و کمیته بین المللی المپیک بر این باور هستند که تدابیر اتخاذ شده و ایجاد حفاظ بهداشتی به دور دهکده المپیک نتیجه بخش بوده است.

- برگزارکنندگان رقابت ها و کمیته بین المللی المپیک بر این باور هستند که تدابیر اتخاذ شده و ایجاد حفاظ بهداشتی به دور دهکده المپیک نتیجه بخش بوده است.

رکورد آمار مبتلایان روزانه به بیماری همه گیر کووید 19 در ژاپن در حالی با شناسایی 10 هزار مورد جدید شکسته شد که نارضایتی عمومی از برگزاری رقابت های المپیک توکیو افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها در روز جمعه نتیجه تست کرونای 3300 نفر در توکیو، شهر میزبان بازی های المپیک مثبت بود.

مقامات ژاپن در واکنش به افزایش شیوع ویروس کرونا در چهار ناحیه جدید که بیشتر آنها حومه توکیو را در بر می گیرد وضعیت اضطراری اعلام کردند.

از سوی دیگر نزدیک به نیمی از ظرفیت بیمارستان های توکیو پر شده است و برخی از بیمارستان ها دیگر امکان پذیرش بیمار جدید ندارند.

بیش از 10 هزار نفر نیز در پایتخت ژاپن به دلیل ابتلا به کووید 19 یا تماس با یک فرد مبتلا، در منازل یا هتل ها قرنطینه شده اند.

یک خبرنگار ژاپنی که رقابت های المپیک را پوشش می دهد درباره نارضایتی شهروندان از برگزاری مسابقات می گوید: مردم فقط می خواهند که بازی ها تمام شود زیرا همه این تدابیر اضطراری اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بی سابقه کرونا در ژاپن و نارضایتی ها از برگزاری مسابقات المپیک

شیوع بی سابقه کرونا در ژاپن و نارضایتی ها از برگزاری مسابقات المپیک