مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-01اجتماعي

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های البرز وجود دارد


با توجه به رخداد رگبار شدید و ساعتی احتمال ریزش سنگ و سیلابی شدن موقت مسیل های فصلی و رودخانه های استان وجود دارد.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با توجه به رخداد رگبار شدید و ساعتی احتمال ریزش سنگ و سیلابی شدن موقت مسیل های فصلی و رودخانه های استان وجود دارد.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: با توجه به تشدید فعالیت سامانه تندری در منطقه البرز مرکزی رخداد رگبار شدید و ساعتی، رعد و برق متناوب، وزش باد شدید و گرد و خاک، ریزش سنگ و سیلابی شدن موقت مسیل های فصلی و رودخانه ها، اختلال تردد در معابر شهری و جاده ها، سقوط سازه های سست و تابلوهای تبلیغاتی به دلیل وزش باد شدید مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری و در عصر و شب همراه با باد شدید و گرد و خاک و رگبار ساعتی و رعد و برق بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 35 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 19 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 10 متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی ابری همراه با باد شدید و گرد و خاک، رگبار ساعتی و شدید و رعد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های البرز وجود دارد

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های البرز وجود دارد