مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-01اجتماعي

رتبه چهارم کنکور ریاضی: برای موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی ثبت نام نکردم


رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: به منظور موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی و کلاس های کنکور ثبت نام نکردم و تنها با تلاش خودم به این موفقیت دست یافتم.

- پارسا نوروزی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار درباره مهم ترین دلایل موفقیت خود نبودم، بیان کرد: از معلمان سوالاتم را می پرسیدم ولی در نکته یابی سوالات به خودم متکی بودم.

وی در خصوص ثبت نام در موسسات آموزشی برای کنکور سراسری و کلاس های خصوصی، گفت: حتی یک جلسه از کلاسهای کنکور استفاده نکردم و تنها خودم به مطالعه دروس می پرداختم و سعی بر این بود که از تست های کتاب های آموزشی برای افزایش آمادگی در کنکور سراسری استفاده کنم.

رتبه چهارم کنکور برای درباره انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل، گفت: به احتمال زیاد رشته برق در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می کنم اما بین رشته های برق و کامپیوتر هنوز تردید دارم.

نوروزی نژاد افزود: موسسات آموزشی برای موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری می تواند موفق باشند اما این نکته نیز باید گفته شود که پس از لطف پروردگار متعال خود فرد باید با تلاش به آنچکه می خواهد دست یابد.

  وی تأکید کرد: از دانش آموزانی که آزمون کنکور سراسری را در پیش دارند می خواهم خودشان برای کسب موفقیت تلاش کنند و انتظار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم کنکور ریاضی: برای موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی ثبت نام نکردم

رتبه چهارم کنکور ریاضی: برای موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی ثبت نام نکردم