مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-01ورزشي

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.

محمد حسین درودی در این خصوص اظهار کرد: براساس انتشار اخبار نگران کننده در مورد بیماری کرونا و عدم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی توسط برخی اصناف، افراد و ادارات در کلان شهر مشهد و بروز وضعیت قرمز کرونایی؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از کلیه مسئولان، اصناف و مردم خواست تا برای عبور از این مرحله سخت با حساسیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: در کنار اعمال نظارت بر نحوه عملکرد مدیران اجرایی در بخش های مختلف از جمله در حوزه بهداشت و درمان توسط دستگاه قضایی، از عموم شهروندان گرانقدر می خواهیم تا با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی خود، خانواده و جامعه را از گزند آسیب های ناشی از این ویروس در امان نگاه دارند.

درودی ضمن اشاره به مکاتبات متعدد انجام شده با ادارات و سازمان های مختلف از جمله استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیر کل فرهنگ و ارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی

هشدار دادستان خراسان رضوی مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی