مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-01اقتصادي

بایدن: خودروسازان 40درصد از تولید خود را برقی کنند


دولت جو بایدن استانداردهای اقتصاد سوخت و آلایندگی آمریکا را اصلاح کرده است و حالا طی این طرح از خودروسازان بزرگ آمریکا می خواهد مسیر صنعت خود را به سمت کاهش آلایندگی کربنی تغییر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از ام اس ان نیوز، دولت جو بایدن استانداردهای اقتصاد سوخت و آلایندگی آمریکا را اصلاح کرده است و حالا طی این طرح از خودروسازان بزرگ آمریکا می خواهد مسیر صنعت خود را به سمت کاهش آلایندگی کربنی تغییر دهند.

طبق گزارشی که اولین بار توسط رویترز منتشر شده است کاخ سفید از می خواهد 40 درصد از تولید خود تا سال 2030 به خودروهای الکتریکی تبدیل کنند.

به عبارت دیگر دولت بایدن از جنرال موتورز، فورد و استلانتیس (فیات کرایسلر قبلی) خواسته است از تعداد خودروهای با سوخت فسیلی خود کاسته و به خودروهای الکتریکی جدید اضافه کنند.

استاندارد نهایی دولت بایدن برای اقتصاد سوخت و آلایندگی می تواند یکی از این دو مسیر را در پیش بگیرد: ممکن است دولت بایدن توافق کالیفرنیا را در پیش گرفته و بهبود سالانه 3.

7 درصدی را هدف کار خود قرار دهد که در این صورت از بهبود 1.

5 درصدی دوران ترامپ بسیار بهتر خواهد بود، اما ممکن است راهکار دوره اوباما دوباره به کار گرفته شده و بهبود سالانه 5 درصدی هدف قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: خودروسازان 40درصد از تولید خود را برقی کنند

بایدن: خودروسازان 40درصد از تولید خود را برقی کنند