مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-01سياسي

افتتاح بلوار شهید آیت الله حکیم با اعتبار 380 میلیارد تومانی


بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت الله محمدباقر حکیم در ادامه طرح قم در مسیر تحول به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم افتتاح و بهره برداری از بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم در ادامه اجرای طرح افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری با عنوان قم در مسیر تحول با حضور شخصیت ها، مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار می شود.

احداث مسیر این بلوار از تقاطع بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی تا بلوار جمهوری اسلامی به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح در بلوار پیامبر اعظم(ص)، با تلاش هزار روزه خادمان شهر و هزینه بیش از 380 میلیارد تومان اعتبار در بخش تملک، آزادسازی مسیر و علمیات عمرانی صورت گرفته است.

عملیات اجرایی ساخت تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) با عنوان تقاطع غیرهمسطح شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم از شهریورماه 1397 آغاز و در حال حاضر نیز با 10 هزار مترمربع عرشه بتنی و 42 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع آماده افتتاح فاز نخست در بازگشایی مسیر مستقیم قرار گرفته است.

از اهداف کلان این پروژه می توان به تکمیل شبکه معابر شهری، توزیع ترافیک و تکمیل مسیر ارتباطی حلقه ترافیکی فردوسی و ارتباط شریانی مناطق 4،1 و 5 در مرحله اول از طریق احداث تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بلوار شهید آیت الله حکیم با اعتبار 380 میلیارد تومانی

افتتاح بلوار شهید آیت الله حکیم با اعتبار 380 میلیارد تومانی