مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-01سياسي

آمار اشتغال در فضای مجازی در هاله ای از ابهام


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده از اشتغال ایجاد شده در فضای مجازی کامل نیست، گفت: نقص اطلاعات سبب فقدان راهبرد برای این حوزه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این جلسه با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده از میزان اشتغال ایجاد شده در فضای مجازی اطلاعات دقیق و کاملی نیست، گفت: نقص اطلاعات در این حوزه سبب شده نتوان راهبری جامع و کاملی در این حوزه داشت و برای توسعه این حوزه اقدام اساسی در چارچوب قانون انجام داد.

وی ادامه داد: وظیفه قانونی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران این است که در حوزه اشتغال راهبری داشته باشد اما با وجود اشتغال های بی شمار ایجاد شده در فضای مجازی نمی توان رصدی از این فضا داشت و راهکارهایی برای بهبود کسب و کارهای اینترنتی ارائه داد.

شفیعی تاکید کرد: این که فضای مجازی و حوزه ICT، در حوزه اشتغال به آسانی مورد استفاده قرار می گیرد و برخی بروکراسی های اداری را ندارد، نقطه قوت این فضاست و ما به دنبال ایجاد محدودیت و سنگ اندازی در فضای تجارت الکترونیک نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغال در فضای مجازی در هاله ای از ابهام

آمار اشتغال در فضای مجازی در هاله ای از ابهام