مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-01اقتصادي

اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی


طبق قانون نظام صنفی گران فروشی، کم فروشی، تقلب،  احتکار،  عرضه خارج از شبکه عدم اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع، فروش اجباری، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب ازجمله مهم ترین تخلفات صنفی است.

- به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در بازرسی های تیر ماه، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر و کالایی که بیشترین تخلف را داشته نیز اقلام پروتیینی و مواد غذایی بوده است.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، از انجام بیش از 69 هزار بازرسی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت 6198 پرونده تخلف به ارزش 190 میلیارد تومان تنظیم و به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

به گفته وی بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در این بازرسی ها گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر و کالایی که بیشترین تخلف را داشته نیز اقلام پروتیینی و مواد غذایی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران همچنین از انجام بیش از 6360 بازرسی در زمینه قاچاق مواد غذایی اعم از گوشت وارداتی، برنج، چای و روغن خام در تیر ماه خبر داد که ارزش تخلفات کشف شده در نتیجه آن 170 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی

اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی