مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-01دانش

دانشگاه کوثر بجنورد، در رشته مترجمی زبان عربی دانشجو می پذیرد


رییس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد از پذیرش دانشجو از مهرماه سال جاری در رشته مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد از پذیرش دانشجو از مهرماه سال جاری در رشته مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

علیرضا حسینی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از مهرماه سال جاری آمادگی پذیرش دانشجو در رشته مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد را دارا هستیم، بیان کرد: در حال حاضر ازسوی دانشگاه کوثر بجنورد به وزارت علوم، 20 نفر ظرفیت در پذیرش دانشجو در رشته مذکور اعلام شده است و در مقطع کارشناسی این رشته نیز 40 نفر از دانشجویان در سال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و 400 نفر در مقاطع مختلف در دانشگاه کوثر بجنورد تحصیل می کنند، ادامه داد : برای مهرماه سال جاری نیز 517 نفر در مقطع کارشناسی و 60 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ظرفیت به وزارت علوم اعلام شده است.

حسینی در خصوص تعداد رشته های موجود دانشگاه کوثر بجنورد، اظهار کرد: در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی، چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 18 رشته در مقطع کارشناسی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کوثر بجنورد، در رشته مترجمی زبان عربی دانشجو می پذیرد

دانشگاه کوثر بجنورد، در رشته مترجمی زبان عربی دانشجو می پذیرد