مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-01بين الملل

تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در آلمان به خشونت کشیده شد+فیلم


علی رغم آغاز موج چهارم کرونا در آلمان، صدها نفر از مردم این کشور در اعتراض به محدودیت های کرونایی در خیابان های برلین تجمع کردند و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تظاهرات برپا کردند که در برخی مناطق به درگیری معترضان با نیروهای پلیس منجر و به خشونت کشیده شد.

شبکه روسی راپتلی راشاتودی با انتشار یک نوار ویدئویی تقابل نیروهای امنیتی پلیس با معترضان به محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا را نمایش داد.

  شیوع کرونا هستند اما نیروهای پلیس تجمع معترضان در شرایط فعلی شیوع کرونا را غیرقانونی اعلام کرد.

شبکه راشاتودی گزارش کرد که گروههایی از طرفداران محدودیت های کرونایی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید-19 نیز قصد دارند در اقدامی متقابل راهپیمایی برگزار کنند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است علی رغم آن که دولت آلمان اکثر محدودیت های مرتبط با کرونا را در تابستان امسال لغو کرده است اما برخی از این محدودیت ها همچون استفاده اجباری از ماسک در فضاهای بسته و وسایل نقلیه عمومی همچنان پابرجاست.

بنا بر آمار و ارقام های مؤسسه رابرت کخ ، موج چهارم همه گیری کرونا در آلمان آغاز شده است و دولت آلمان نیز امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شمار موارد جدید ابتلا به کرونا در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در آلمان به خشونت کشیده شد+فیلم

تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در آلمان به خشونت کشیده شد+فیلم