مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-01پزشكي

واکسن از مرگ و عوارض شدید کرونا پیشگیری می کند


معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، تاکید کرد که براساس مشاهدات آماری، تزریق واکسن موجب پیشگیری از مرگ و بروز عوارض شدید ابتلا به کروناویروس می شود.

- ایسنا/فارس معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، تاکید کرد که براساس مشاهدات آماری، تزریق واکسن موجب پیشگیری از مرگ و بروز عوارض شدید ابتلا به کروناویروس می شود.

سید مجید ارجمند یکشنبه 10 مرداد در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای علوم پزشکی جهرم، گفت: واکسن های کرونا از هر نوع و دارای هر میزان ایمنی بخشی که باشند دارای یک وجه مشترک هستند و آن اینکه بعد از تزریق واکسن افراد از خطر مرگ ناشی از بیماری کووید19 نجات پیدا می کنند.

او ادامه داد: طبق گزارش جدید CDC آمریکا، واگیری کرونای دلتا از آبله و ابولا و آنفولانزا و سارس بیشتر و این بیماری با قدرت سرایتی در حد آبله مرغان در جامعه در حال انتشار است.

ارجمند افزود: دنیا امیدوار است پس از واکسیناسیون همگانی، انسان ها بتوانند به زندگی عادی و روزمره بازگردند، اما هراس از انجام واکسیناسیون و وجود شبهاتی(در میان تعداد کمی از افراد) که هر روز به شکل تازه ای بر روند مدیریتی و کنترل این بیماری دامن میزند کار را مشکل می کند.

این پزشک متخصص اضافه کرد: شایعاتی همچون مرگ زودرس، چسبیدن فلزات به بدن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن از مرگ و عوارض شدید کرونا پیشگیری می کند

واکسن از مرگ و عوارض شدید کرونا پیشگیری می کند