مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-01پزشكي

تنها 4 درصد تخت های فارس خالیست/شرایط بسیار وخیم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وخیم تر شدن وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس، از تکمیل 96 درصدی ظرفیت بخش های بستری کرونا در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وخیم تر شدن وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس، از تکمیل 96 درصدی ظرفیت بخش های بستری کرونا در این استان خبر داد.

مهرزاد لطفی یکشنبه 10 مرداد در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، وضعیت فارس به لحاظ شیوع این بیماری را بحرانی توصیف و اضافه کرد: در حال حاضر شرایط شیوع کرونا در استان به مرحله بحرانی رسیده و در صورت ادامه روند ساده انگاری و رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در جامعه، خطر افزایش و وخیم تر شدن شرایط موجود نیز وجود دارد.

او افزود: روند افزایشی ورودی بیمارستان ها و بستری بیماران همچنان ادامه دارد؛ به طوری که در 24 ساعت گذشته، 451 بیمار جدید به دلیل ابتلا به بیماری کووید19 در بیمارستان های فارس بستری شده و با تلاش کادر درمان و مدافعان سلامت، خدمات درمانی لازم به آنان ارایه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان تلاش مجموعه دانشگاه برای تسریع در روند اجرای واکسیناسیون عمومی، از تمامی گروه های هدف که پیامک تزریق واکسن دریافت کرده اند، دعوت کرد تا به دلیل خطرات این بیماری، در سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 4 درصد تخت های فارس خالیست/شرایط بسیار وخیم است

تنها 4 درصد تخت های فارس خالیست/شرایط بسیار وخیم است