مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-01سياسي

هر سال روی یک دغدغه فرهنگی کار شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم سالم سازی فضای فرهنگی جامعه گفت: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که از جوانان و نوجوانان ما مراقبت کند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم سالم سازی فضای فرهنگی جامعه گفت: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که از جوانان و نوجوانان ما مراقبت کند.

آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (10 مرداد) شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه، گفت: فرهنگ مثل هواست و همانطور که به یک هوای تازه و سالم برای نفس کشیدن نیاز داریم، در جامعه هم برای زیست بهتر نیاز به یک فرهنگ سالم و سازنده داریم.

فرهنگی که بتواند از جامعه و اجتماع مراقبت کند.

وی افزود: برای داشتن فرهنگی سالم نیاز است که روی موضوعات مختلف فرهنگی کار شده و برای بهبود و ارتقا آنها راهکارهایی اندیشیده شود.

وی به معضل مهریه های بالا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر متاسفانه مهریه های سنگین در شرایط فعلی به یک مصیبت برای زوجین تبدیل شده و همین امر در افزایش سن ازدواج بی تاثیر نبوده و باید روی این موضوع کار شود تا جوانان هنگام ازدواج متناسب با وضعیت مالی و توانایی که دارند، مهریه تعیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سال روی یک دغدغه فرهنگی کار شود

هر سال روی یک دغدغه فرهنگی کار شود