مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-01اقتصادي

دستگاههای متولی از تفکیک اراضی و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی باغی و کشاورزی در سطح استان به ویژه شهرستان ارومیه، گفت: مسئولان و دستگاه های مربوطه و نظارتی بیش ازپیش بازرسی و نظارت های خود را افزایش دهند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حفظ اراضی باغی و کشاورزی در سطح استان به ویژه شهرستان ارومیه، گفت: مسئولان و دستگاه های مربوطه و نظارتی بیش ازپیش بازرسی و نظارت های خود را افزایش دهند.

آیدین رحمانی امروز 10 مرداد ماه در جلسه ساخت وسازهای غیرمجاز استان با تأکید بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی، ساخت وسازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اظهار کرد: انتظار می رود سایر دستگاه ها و سازمان ها کمک حال دستگاه های متولی به ویژه سازمان جهاد کشاورزی در این امر خطیر باشند.

وی با تأکید بر این که جلوگیری از تفکیک های اولیه می تواند گامی مؤثر در جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز باشد، خاطر نشان کرد: یگان های حفاظت از اراضی کشوری بازوهای اهرمی دستگاه های اجرایی در این مهم هستند از این رو باید توجه بسیاری بر تجهیز و تقویت نیروی انسانی و امکانات یگان ها شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه ثقیل اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاههای متولی از تفکیک اراضی و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنند

دستگاههای متولی از تفکیک اراضی و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری کنند