مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-01اقتصادي

وعده پوشالی برای یارانه!


پس از سال ها که تکلیف قانون بودجه برای ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی مشخص نبود، دولت امسال از اقدام در این رابطه خبر داد و تعداد زیادی را امیدوار کرد اما تا کنون و در چند روز مانده به اتمام دوران خود خبری از این وعده نیست و آن را اجرایی نکرد.

- پس از سال ها که تکلیف قانون بودجه برای ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی مشخص نبود، دولت امسال از اقدام در این رابطه خبر داد و تعداد زیادی را امیدوار کرد اما تا کنون و در چند روز مانده به اتمام دوران خود خبری از این وعده نیست و آن را اجرایی نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1393 که دولت تصمیم گرفت مجددا از متقاضیان دریافت یارانه ثبت نام کند، با توجه به محدودیت زمانی و برخی شرایط، تعدادی از داوطلبان موفق به ثبت نام نشدند و به همین منظور در سال های بعد و در چندین دوره ، قانون بودجه دولت را مکلف به ثبت نام از این افراد کرد؛ چه در زمانی که تعدادی از یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی جامانده بودند و چه زمانی که یارانه معیشتی به میان آمد.

در هر صورت اقدامی صورت نگرفت تا اینکه این بار دولت در اواخر دوران حضور خود در اداره کشور و در خرداد ماه سال جاری تصمیم گرفت جاماندگان را ثبت نام کند؛ اقدامی که با اما و اگرهایی مواجه بود مبنی بر اینکه چرا این چند سال این اتفاق نیفتاده و از سویی با توجه به اینکه حذفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پوشالی برای یارانه!

وعده پوشالی برای یارانه!