مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-01سياسي

5 میلیون نفر از جمعیت شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی محروم هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، صبح روز یکشنبه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: بسیاری از دستگاه ها و نهادها عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و تلاش این نهاد آن است که از ظرفیت تمامی ارگان ها و نهادها استفاده کند.

وی گفت: این شورا در طول 41 سال گذشته توانسته آثار بی بدیلی به ثبت برساند و این از برکات و دستاوردهای نظام اسلامی است و اگر این شورا نبود به تعبیر کلام بزرگان مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکلات عدیده ای در بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلاب بوجود می آمد.

وی نقش آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب را در موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: آیت الله جنتی با سیاست های روشن خود، در موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند.

محمودی با اشاره به کم توجهی صورت گرفته از ظرفیت شهرستان های استان تهران ادامه داد: پتانسیل شهرستان های استان تهران در حد یک استان است و باید این توانمندی ها بیش از پیش دیده شود و این شهرها تاثیرگذاری شگرفی در استان تهران دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون نفر از جمعیت شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی محروم هستند

5 میلیون نفر از جمعیت شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی محروم هستند