مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-01سياسي

تشدید نظارت های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشدید بازرسی و نظارات ها بر رعایت دستورالعمل های کرونایی در همه شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تشدید بازرسی و نظارات ها بر رعایت دستورالعمل های کرونایی در همه شهرهای استان خبر داد.

آذر صفایی نیا با بیان اینکه، ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا بالاترین مرجع تصمیم گیری در مورد کروناست، افزود: در اجرای مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا باید هماهنگی ها بیشتر شود و قطعا هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

وی بر همکاری و هماهنگی دستگاه های استان در اجرای کامل و نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا تاکید و اظهارکرد: پیک کرونا صعودی است، نوع آن خطرناک و شیوع، ابتلا و بستری آن بالا رفته است و شدت بازررسی و نظارت ها بر پروتکل های بهداشتی را می طلبد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد برتاکید و حمایت دکتر کلانتری استاندار از بازرسی های مستمر و نظارت های تخصصی بر همه دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، بازار و کسبه و مراکز خدمات دهی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی اوج نظارت و کنترل همزمان را به طور مستقیم و نامحسوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد

تشدید نظارت های کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد