مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-01سياسي

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در مازندران


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: خبرنگاران استان از امروز می توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تزریق واکسیناسیون در شهرستان ها مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه انجام واکسیناسیون به اصحاب رسانه در مرکز مازندران که در دانشگاه فنی امام محمد باقر(ع) ساری در حال برگزاری است، اظهار کرد: خبرنگاران استان می توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تزریق واکسیناسیون در شهرستان ها مراجعه کنند.

وی ظرفیت تزریق روزانه واکسیناسیون به اصحاب رسانه را هزار نفر اعلام کرد و افزود: چنانچه نام فردی از بین خبرنگاران با ارائه شماره ملی در سیستم موجود نبود دوستان با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان موضوع را پیگیری و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

اوویس با تاکید بر اینکه تزریق واکسیناسیون باید از اولویت برخوردار باشد، بیان کرد: سه نوع واکسن آکاروزینکات، سینوفارم و برکت به خبرنگاران تزریق می شود، عزیزان به نوع واکسن توجه نکنند، از نظر ما واکسیانسیون اهمیت دارد اینکه کدام واکسن باشد در درجه دوم قرار دارد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: از نظر علمی ثابت شده که واکسن شدت بیماری و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در مازندران

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در مازندران