مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-01سياسي

روحیه مطالبه گری جوانان در دولت جدید هم باید حفظ شود


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت: روحیه مطالبه گری نیروهای جوان و انقلابی در دولت جدید هم باید حفظ شود.

- مهدی احمدی در گفتگو با در آخرین دیدار با اعضا دولت دوازدهم فرمودند در این دولت معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی دهد و آن را تجربه ای برای آیندگان دانست.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت: دولت منتخب تا چند روز آینده تحلیف می شود و بایستی این روحیه انقلابی مطالبه گری در این دولت نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: جوانان انقلابی با مطالبه منویات رهبر انقلاب از دولت جدید می توانند بازوی کمکی رییس جمهور منتخب باشند که کارهای انجام نشده دولت روحانی در مسیر سرانجام قرار بگیرد.

احمدی با اشاره به استقرار تیم تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه، گفت: در روزهای گذشته و ماه های منتهی به پایان دولت شاهد برکناری و یا انتصاب مدیران مختلف در کرمانشاه بودیم که این قضیه نشان از وجود قضایایی است که مجلس شورای اسلامی در حال تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه است.

وی با گلایه از مدیریت غیر بومی در استان کرمانشاه، ادامه داد: یکی از مطالبه جوانان انقلابی در این استان استفاده از مدیران بومی به جای مدیران غیربومی بود که نه تنها توجهی به این امر نشد بلکه عده ای در بدنه دولت به دنبال حذف جوانان انقلابی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مطالبه گری جوانان در دولت جدید هم باید حفظ شود

روحیه مطالبه گری جوانان در دولت جدید هم باید حفظ شود