مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-01سياسي

قدردانی سخنگوی دولت از مدیر عامل ایسنا


سخنگوی دولت با ارسال پیامی به علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا از همکاری وی در زمینه انتشار اخبار اقدامات و فعالیت های دولت های یازدهم و دوازدهم قدردانی کرد.

- سخنگوی دولت با ارسال پیامی به علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا از همکاری وی در زمینه انتشار اخبار اقدامات و فعالیت های دولت های یازدهم و دوازدهم قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم به این شرح است : همکار گرانقدر آقای علی متقیان مدیر عامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با سلام و تحیات؛ در روزهای منتهی به پایان دولت دوازدهم قرار داریم.

هشت سال فعالیت در حساس ترین سالهای کشورمان ایران و به خصوص در سه سال اخیر آن، ما با هم شاهد روزهایی بودیم مملو از حوادث و اتفاقات متعدد که گویی حوادث دوره زمانی طولانی به طور فشرده در این سال ها رخ داده باشند، این امر باعث تشدید فشار کاری مضاعف بر همه ما شد.

ما در شرایطی در کنار هم به امر اطلاع رسانی مشغول بودیم که حوادث خارجی و داخلی زیادی دولت و نظام اطلاع رسانی را متاثر ساخت.

با این وصف با اهتمام و تلاش شما توانستیم بخشی از فعالیت ها و اقدامات را در راستای شفافیت و آگاهی رسانی و آگاهی بخشی به اطلاع مردم عزیز ایران برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سخنگوی دولت از مدیر عامل ایسنا

قدردانی سخنگوی دولت از مدیر عامل ایسنا