مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-01سياسي

کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه های جهادی بود.

دری نجف آبادی ادامه داد: حضور جهادگران بسیجی که همراه با بصیرت، ایمان قلبی و عشق به خدمت رسانی در مناطق محروم است موجب اثرگذاری اقدامات آنها می شود و جهادگران بسیجی یکی از دلسوزترین اقشار جامعه هستند که صادقانه و دلسوزانه خدمات بی منت به مردم ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های مهمی که باید مورد توجه باشد گسترش کیفیت و کمیت اردوهای جهادی است که باید در همه عرصه ها و با رویکرد تخصصی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی بسیج علاوه براینکه منشا خدمات زیادی است صدها درس دیگر برای آنها دارد که مهمترین درس آن خداشناسی و معرفت است که در کنار توجه به محرومین و کسب تجربیات ارزشمند رقم می خورد.

دری نجف آبادی اظهار داشت: استان مرکزی از طی سال های گذشته همواره در کار جهادی ، خدمت به مستضفین و مناطق محروم پیشگام بوده و وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است

کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است